Rideleir 2012Endelig er det snart rideleir på Ruten fjellstue i Espdalen igjen! Åsli ridesenter flytter til Åsmarka!Åsli ridesenter på Hamar er nå solgt, og vi vil innen 1. desember ha flyttet til vår nye gård i Åsmarka med alle hestene, hundene, kattene og kaninene! Etter jul vil vi tilby helgeridning. Vi har da banetime fra 11- 12, og så turridning fra 12-13. Følg med på hjemmesiden vår for ny info. www.aasli-ridesenter.com Vi fortsetter med rideleir på Ruten fjellstue og turistridning på Dalseter høyfjellshotell. Nye drivere på Åsli er familien Lehne. De har hatt to hester oppstallet hos oss. De vil ha utleie av bokser og kurs for de med egne hester. Vi takker alle elevene ved rideskolen for veldig fine år her på Hamar!! Hilsen Siri, Morten og Sten Robert! Ridetur søndag 21. august!Det arrangeres rideturer innover de fine rideløypene i Vangsåsen i helgene. Ta kontakt for påmelding! 415 28 570 (Siri) eller 900 66 499 (Morten). Rideskolen starter opp igjen 29. august!Rideskolen starter igjen mandag 29. august og koster Kr 1800,-. Kurset går over 10 uker. Ta kontakt for bestilling Mob: SkåbubakliaI dag tok vi turen et sted vi ikke har ridd på mange år. Det var en veldig lang, men fin tur ! Siden det regnet litt så var det litt kjedelig da! Håper på bedre vær i morgen under konkurransen. Siden turen vi red i dag ikke har noen navn enda fikk den et av meg, Skåbubaklia! Vi måtte skyve lunsjen siden turen var så lang ! Håper alle koste seg på en herlig tur ! Slenger med noen bilder
Veldig lang rekke.
Pause sted, alle er ganske slitne.
Vann vi gikk over..
Langtjern eller hvordan det staves ! Et vakkert vann oppe i espedalen ! Regn! Turen gikk til bingsbu!I går ble det ikke oppdatering fra meg, grunnen er at jeg skulle hjem til Hamar. Men i går gikk turen til hattdalseter. Vi hadde veldig fint vær på turen. Det ble dessverre ingen bilder tatt. Etter lunsjen red alle på bane med instruktør. I dag tidlig gikk turen til Bingsbu, i regnet. De fleste var gjennomvåte når de kom hjem fra turen. Denne turen er en fin klatre tur for hestene, det går mye i skritt, men det er helt fantastisk utsikt oppover mot fjellet!
Her er ruten! Bildet er tatt fra Google.
Her sitter en gjeng som er veldig konsentrert for og huske alle navnene i navn-leken vi hadde første dagen :) Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer